top of page

Eye-Gazing.

Het is bijna zover. Morgen zit ik op een kleine beurs, De Verwendag, in Gemert. Alexandra van Tongeren heeft een mooie spirituele kado shop (SYLTO) waar ze al een aantal jaren een Verwendag organiseert. Deze dag is heel laagdrempelig opgezet zodat iedereen kan komen genieten van wat de coaches en therapeuten te bieden hebben. Er worden massages, hypnose, healings en oa. handlezen aangeboden die dag. Voor mij een hele mooie gelegenheid om mezelf als Wizard te promoten. 'Wat kan je'? vroeg Alexandra toen ik bijna een jaar geleden in haar winkel was. 'Van alles' was mijn antwoord en samen hebben we gekeken hoe ik, met mijn talenten, een aanvulling voor deze dag kon betekenen. Hieronder een stukje zoals het 'Zien en Gezien worden' morgen wordt aangeboden door mij.

Eye-gazing is een hele krachtige oefening waardoor we een diepere verbinding met onszelf en anderen kunnen maken.Tijdens deze verwennerij zitten we tegenover elkaar. Na een korte inleiding ga ik 10 minuten in jou oog staren en jij in die van mij. Met jouw oog als 'poort van de ziel' kan ik verder kijken dan de fysieke en geestelijke wereld. Ik kan van te voren niet vertellen hoe het gaat lopen. Iedereen is anders en ieder consult ook. Er kunnen visioenen komen, aura kleuren of ik voel jouw pijn, kindstukken etc. in mijn eigen lichaam. Doordat ik mezelf zo 'leeg mogelijk' maak, zonder conclusies, aannames of oordelen, gebruik ik jouw oog als instrument. Ik zie je dan Ć©cht. Je wordt gezien zoals je bent, zonder de maskers van zelfbescherming die we dagelijks dragen. Jij kan allerlei emoties bij je zelf voelen. Alles mag er zijn, we hebben dan nog 20 minuten om na te praten. Ik werk als Relatie- en intimiteitsCoach met energie. Alles is trilling op een bepaalde frequentie. Heling kan ontstaan door de trilling te verhogen. Ik heb allerlei 'instrumenten' die ik als coach in kan zetten. Systemisch werk, Reiki, Opstellingen, en communicatie oefeningen om dingen zichtbaar te maken. Voor deze verwennerij heb ik het Eye-gazen als opening gekozen omdat het zo krachtig werkt en tegelijkertijd zo simpel is. Mooi om je gezien te voelen!

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page